اخبار روز تکنولوژی و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

 

ویندوز 11 جامع ترین و مدرن ترین سیستم عامل تاریخچه ویندوز مایکروسافت خواهد بود، این یک بازنگری کامل در مفهوم ویندوز است. با در نظر گرفتن بازخورد منفی کاربران ، ویندوز 11 یک سیستم عامل شخصی است ، که برای انواع دستگاه ها از تلفن های هوشمند و تبلت گرفته تا سیستم های شخصی ، با توانایی چندین دسکتاپ ایجاد کرده و بین آنها جابجا شوید.

به جای قرار دادن سیستم های نرم افزاری بصورت محلی در سیستم شما ، تمام مؤلفه های کلیدی در فضای ذخیره سازی ابری قرار دارند که به روزرسانی منظم هم از خود عناصر و هم ابر امکان پذیر است. بروزرسانی رسمی در سایت www.microsoft.com/en-in/ نشان داده می شود.

ویژگی های ویندوز 11

بحث و گفتگو در مورد ناپدید شدن دکمه شروع ، بخش بزرگی از سر و صدا و سر و صدای ویندوز 8 است. فرضیه وجود دارد که مایکروسافت می تواند آن را در نسخه های دسکتاپ ویندوز 11 ، به روشی دقیق تر و بهتر بازگرداند.

ادغام عمیق تر با بینگ:

در نسخه 11 ویندوز فرصت های زیادی برای ادغام جستجو بینگ با سیستم عامل خواهد داشت.

ادغام عمیق تر با Azure برای ذخیره سازی ابر:

امیدوارم مایکروسافت به تلاش خود برای استفاده از Azure برای ذخیره سازی ابری ادامه دهد. مایکروسافت ، به هر حال ، می تواند بخش هایی از سیستم عامل را در فایل های ابری، ذخیره سازی فایل ادغام کند.

مدیریت پیشرفته برق:

مایکروسافت با مدیریت ویندوز 8 و ویندوز 8.1 یک کار عالی انجام داد. انتظار می رود مایکروسافت سیستم عامل را در نسخه های جدیدتر ویندوز کارآمدتر کند.

امنیت بهبود یافته:

احتمالا از ویژگی های امنیتی پیشرفته در ویندوز 11 ، از جمله تشخیص اثر انگشت ، استفاده شود. مایکروسافت یک کار عالی از نظر امنیتی انجام داد و همچنان به ادامه مسدود کردن ویندوز با هر نسخه اصلی ادامه می داد.

 

منبع: تک تیپ

  • ۰۰/۰۳/۲۱
  • نیکو تبریزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی